Po notranjosti Istre

notranjost-istre-kupikolo.si_800x300

KRATEK OPIS

Izhodišče kolesarskega doživetja se prične v majhnem mestecu Kaštel, ki nas vodi do Vižinade. Pred Vižinado se boste soočili z prvim daljšim vzponom. Mestece na vrhu hriba omogoča čudovit razgled v dolino Mirne in na okoliške hribe. Nadaljevanje poti vas bo vodilo do Svetega Lovreča – Kanfanarja – Sv. Petar u Šumi in nato še položni vzpon na Tinjan. Tukaj si lahko v eni od lokalnih trgovin napolnite svoje bidone z energijkimi napitki saj je pred vami še najtežji del poti. (vzpon na Motovun in Oprtalj). Motovun mesto zelo znano po tartufih in odličnem vinu. Pogled na mesto iz vrha hriba vam bo vzelo sapo. Tukaj je fotografiranje neizbežno. Ob spustu iz Motovuna vas bo čakal že 5 km vzpon z 350 m.n.v. na Oprtalj. Na vrhu vzpona se vam bo vse obrestovalo z čudovitim razgledom na dolino Mirne in mestom Motovun.

Trasa: Kaštel – Vižinada – Tinjan – Motovun – Oprtalj – Kaštel
Razdalja: 120 km
Višinska razlika: 1.920 m.n.v.
Čas vožnje: 4h 30 min

rdeci-prag-8kupikolo.si_800x300

KRATEK OPIS

Izhodišče poti: Turistična pisarna Lovrenc na Pohorju

Od izhodišča se po trgu spustimo do Križne cerkve, kjer zavijemo levo mimo šole in vrtca in se po strmem klancu, imenovanem Vuhred, spustimo v dolino potoka Slepnica. Tam zavijemo levo in se po dolini odpeljemo nekaj kilometrov navzgor, nato pa se držimo desno in ostanemo na istem bregu potoka ter se odcepimo na makadamsko cesto, ki se vzpenja skozi gozd in se nam na posameznih mestih dokaj strmo postavi pokonci. Na nekajkilometrskem vzponu se držimo glavne ceste, mimo odcepov za kmetijo Povh oz. Grobelnik in nekaj višje za kmetijo Homer. Tam se vzpon konča in po lepi cesti v blagem spustu prečimo skoraj vso vzhodno stran Rdečega brega do kmetije Kapus, od koder se razgledamo po lovrenški dolini še s SZ smeri. V naslednjem odcepu se držimo desno in mimo Bernausla se spustimo nazaj v dolino Slepnice, kjer se usmerimo desno in pri odcepu za Lovrenc prečkamo potok ter za malo resnejši zaključek ture opravimo še vzpon preko Vuhreda, nato pa po trgu navzgor nazaj do izhodišča.

Naziv: Kolesarsko društvo Lovrenc na Pohorju

VIR: BIKEMARIBOR.SI

Trasa: Kolesarska pot Rdeči Breg
Razdalja: 15,9 km
Višinska razlika: 350 m.n.v.