K6 – PO DEŽELI RISA IN RJAVEGA MEDVEDA

Banja Loka – Borovec – Kočevska reka – Gotenica – Grčarica – Loški Potok – Sodražica – Nova Štifta – Ribnica
Zahtevna pot skozi nekdaj zaprte kočevske gozdove do Loškega Potoka z eno najlepših uval na Slovenskem. Priporočamo ogled cerkve v Novi Štifti, cerkev, muzej in Škrabčevo domačijo v Ribnici ter obisk lončarjev v Dolenji vasi.
Iz Banje Loke zavijemo levo na regionalno cesto Petrina – Kočevje. Po 500 metrih zavijemo levo v smeri proti Drežniku in Brigi. Vozimo po asfaltni cesti do Borovca, kjer zavijemo desno proti Kočevski Reki. Tu si lahko ogledamo Reško jezero, nato pa nadaljujejmo pot proti Gotenici, kjer je v nekdanjih zakloniščih arhiv Slovenske kinoteke. Pred bencinsko črpalko v Gotenici zavijemo desno na makadamsko pot, ki pelje proti Grčaricam. S poti je lep razgled po Goteniški dolini. Pot kmalu zavije v gozd, kjer se priključimo asvaltni cesti in prispemo v Grčarice. V Grčaricah zavijemo levo na gozdno cesto, ki pelje proti Glažuti in Loškemu Potoku. Po slabih 3 kilometrih je v gozdu brezno Pri Konfinu. Pot nadaljujemo po majadamski poti in sledimo oznakam za Loški Potok. Iz gozda pripeljemo v Glažuto, kjer je zanimiva lesena kapela. Od tu peljemo po makadamu naprej v gozd proti Travniku in Loškem Potoku. Tu si lahko ogledamo srednjeveško cerkev sv.Barbare in župnijsko cerkev sv.Lenarta. V Loškem Potoku lahko nadaljujemo pot do vasi Retje, kjer je najlepši pogled na Retijsko uvalo ali pa zavijemo desno proti Sodražici. V Sodražici zavijemo desno in se povzpnemo na Novo Štifto. Po ogledu romarske cerkve se spustimo proti Ribnici.