K9 – PO ŠENTJERNEJSKEM POLJU

Gospodična – Vrhovo – Hrastje – Tolsti vrh – Ratež – Gornje Gradišče – Dolenje Vrhpolje – Šentjernej
Zanimiv spust z gozdnatih Gorjancev do Minutnika in Gracarjevega turna, nato pa med vinogradi do Šentjernejskega polja.

Najbolj primeren čas: topla polovica leta

Od Gospodične zapeljemo po makadamski poti v smeri proti Miklavžu. Pri Krvavem kamnu lahko zapeljemo še do Miklavža ali pa zavijemo levo v smeri proti Gabrju. Po približno 3 km pridemo do križišča, kjer zavijemo desno v dolino Pendirjevke. Na levem bregu Pendirjevke je zanimiv izvir Minutnik, ki je dobil ime po spreminjanju vodnega pretoka. Pot nadaljujemo mimo kamnoloma in zavijemo levo proti gradu Vrhovo. Peljemo naravnost skozi Hrastje do Gracarjevega turna. Po 200m zavijemo levo proti Tolstemu vrhu in se spustimo v dolino Brusničice. Na Ratežu zavijemo desno proti Mokremu Polju. V Gorenjem Gradišču zavijemo desno na poljsko pot, ki pelje do Loke in Gorenje Stare vasi. To sledi manjši vzpon na Vajndol in spust v Vrhpolje. V Vrhpolju zavijemo levo proti Šmarju. Tu lahko zavijemo desno proti Kartuziji Pleterje ali pa zavijemo levo proti cilju v Šentjerneju.