Pinarelo PINARELLO PARIS ULTEGRA DB R800 21 54,5

3.699,00 €
  • Pinarelo PINARELLO PARIS ULTEGRA DB R800 21 54,5
Pinarelo PINARELLO PARIS ULTEGRA DB R800 21 54,5

Podrobnosti oglasa:

Opombe prodajalca:

Novi Pinarello Paris je namenjen vsem tistim, ki si želijo udobnejše "endurance" cestno kolo. Povišanemu udobju navkljub, je kolo polno tehničnih zanimivosti, ki so značilne za kolesa Pinarello. Okvir iz trdnih ogljikovih vlaken Toray T600 aerodinamične rešitve črpa iz koles serije Dogma, izdelan je v popolnoma asimetrični tehnologiji, za venomer učinkovito ustavljanje pa skrbijo zanesljive kolutne zavore. Paris je idealno kolo za vse dolgoprogaše in vse tiste, ki želijo s kakovostnim kolesom vstopiti v svet cestnih koles.

Celoten okvir je oblikovan s tehnologijo Flatback, ki se nanaša na ovalno oblikovane cevi s prirezanim zadjim delom, spodnja cev ima konkaven zgornji del, kar z notranjo napeljavo pletenic in bovdnov še nadaljno izboljša aerodinamično učinkovitost, sistem E-Link omogoča popolnoma integrirano namestitev vozlišča elektronskih prestavnih skupin, popolnoma asimetrična zasnova, skupaj z visokonateznimi ogljikovimi vlakni Toray T600 pa skrbi za boljšo uravnoteženost celote, saj število plasti ogljikovih vlaken in oblika cevi sledita obremenitvam, ki delujejo točno na določen del okvirja. Pod črto dobimo nekoliko sproščenejše sodobno cestno kolo, ki je okretno in hitro, se zanesljivo ustavlja s kolutnimi zavorami premera 160 mm in je dovolj udobno tudi za najdaljše preizkušnje. Za zanesljiv oprijem s podlago, je moč na kolo namestiti plašče vse do širine 30 mm.

Okvir je združljiv z mehanskimi in elektronskimi skupinami opreme, kar bo močno olajšalo morebitne kasnejše nadgradnje, po tehnični plati je vsekakor izstopajoč navojni gonilni ležaj, ki se je s sodobnih koles zaradi optimizacije stroškov domala poslovil, vsekakor pa je s stališča uporabe in vzdrževanja najbolj optimalna rešitev.

THINK 2: Združljivost z mehanskimi in elektronskimi skupinami opreme, z notranjo napeljavo vseh pletenic, ki prinaša višjo aerodinamično učinkovitost in čistejše linije.

CONCAVE: Konkavno obliko spodnje cevi smo prvič videli na kronometrskem modelu Bolide. Glavna prednost tovrstne zasnove je za kar 20% izboljšan pretok zraka okoli bidonov.

FORK FLAPS: Aerodinamični podaljški zaključka vilic še dodatno izboljšujejo zračni pretok okoli kolesa. V primerjavi z vilicami predhodnika, so nove vilice v spodnjem delu učinkovitejše za kar 10%.

E-LINK: V spodnjo cev okvirja je sedaj integrirano tudi vozlišče elektronskih prestavnih sistemov Di2, posledično je aerodinamična učinkovitost še višja, kolo samo pa čistejših linij, brez kontrolne enote pod krmilno oporo.

PARIS je na voljo v kar 9. velikostih, moč pa je izbirati med različnimi skupinami opreme Shimano in različnimi obročniki Campagnolo in Fulcrum.

Zaradi na gosto posejanih številk okvirja, je občutno lažje izbrati kolo na katerem se bomo počutili udobno. Možno je celo izbirati med udobnejšim, oziroma bolj športno nastrojenim kolesom, enako velja za položaj kolesarja na kolesu, kar pripomore k možnosti izbire, ki bo ustrezala našim željam in potrebam.

Tehnični izpostavki:

Popolnoma asimetrična zasnova okvirja
Toray T600: Uporaba ogljikovih vlaken z visoko natezno trdnostjo
Flatback: Oblika cevi za najvišjo aerodinamično učinkovitost
Concave: Konkavna oblika spodnje cevi za kar 20% izboljšuje zračni pretok okoli bidonov
Fork Flap: Nova različica vilic Onda, ki se zlijejo s spodnjo cevjo okvirja in zaključujejo z aerodinamičnimi podaljški Fork Flap, ki onemogočajo nastanek turbolenc
Izmenljiva nosilca: Nosilca obeh menjalnikov je moč zamenjati
Think2 System: Združljivost z elektronskimi in mehanskimi skupinami opreme
E-Link: Kontrolna enota elektronskih prestavnih sistemov je integrirana v spodnjo cev, kar omogoča čistejše linije kolesa, izboljšuje nadzor in olajša polnjenje baterije
Prostor za baterijo elektronskih prestavnih sistemov v okvirju ali aerodinamični sedežni opori
Italian BB: Navojni (!) gonilni ležaj z italijanskim navojem, enostavna vgradnja in vzdrževanje, brez neželenih prizvokov
FSC: Frontal Seat Clamp, skrita objemka sedežne opore, ki pripomore k večji aerodinamični učinkovitosti in čistejšim linijam
UCI: Okvir ustreza vsem varnostnim standardom in je odobren s strani mednarodne organizacije UCI
9 velikosti okvirja: Zaradi na gosto posejanih velikosti, je lažje izbrati ustrezno kolo

Predstavljeno kolo:

oprema: Shimano Ultegra 11s
set koles: Fulcrum RACING 800 DB
barva: BoB | matirano črna

Tehnični podatki:

okvir: Visoko modularna gljikova vlakna T600 Torayca® | popolnoma asimetrična zasnova okvirja | notranja napeljava bovdnov in pletenic | Think2 sistem | E-Link | mesto za baterijo v notranjosti okvirja
prestavno-zavorni ročici: Shimano 105 DB 7020
zavore: Shimano Ultegra 11s | premer rotorjev 160
verižnik: Shimano Ultegra
set koles: Fulcrum RACING 800 DB
krmilna opora: Most Tiger
sedežna opora: Most Air Carbon
sedež: Most Lynx

Ob kontaktu povejte, da ste oglas videli na www.KupiKolo.si.

Kontaktni podatki:

  • TRGOVINA IN SERVIS KOLES SMOLE D.O.O.
  • Šentjernejska cesta 7, Novo mesto, 8000 Novo mesto
  • 8000 Novo mesto
Kontaktna oseba:
SMOLE KIM
Telefon:
07 337 98 00
Elektronski naslov:
Spletna stran:
Opombe:
Smo podjetje z dolgoletno tradicijo pri prodaji in servisiranju koles.
Jože Smole nekdanji kolesar, olimpijec sedaj uspešen poslovnež že vrsto let
uspešno opremlja prijatelje športa predvsem pa prijatelje rekreacije na kolesu.

V trgovini vam bomo pomagali pri izbiri koles in dodatne opreme.
S svojimi dolgoletnimi  izkušnjami na področju kolesarstva vam bomo svetovali, prodali ali popravili kolo.

Lokacija prodajalca:
Objavljen dne 29.5.2022 - Ogledi: 21 - Številka oglasa: 6117