Cestna kolesarska pot Kropa – Dražgoše – Železniki

road-cycling-kupikolo.si_-800x300

OPIS POTI

Pot pričnemo v vasi Kropa, kjer si lahko še pred ali po kolesarjenju ogledamo zanimiv kovaški muzej. Ne glede iz katere smeri pridemo v Kropo, vselej nas pot pripelje na glavni trg ali Plac. Fužinarska hiša v Kropi je večinoma dvonadstropna stanovanjska stavba, s pročeljem obrnjena proti potoku in cesti, zadaj pa naslonjena na strm breg.Ogledate si lahko tudi župnijsko cerkev sv.Lenarta, ki je bila sezidana leta 1481.

Pa se odpravimo na pot.

Ko se pripeljemo v vas kolesarimo skozi vas in na sredi vasi zavijemo desno čez most, nato levo pri smerokazu za Jamnik.

Cesta se vseskozi vzpenja, naklon pa je tam nekje do vrh 5-6km klanca kar 10-12%. Vozimo se po glavni cesti, ki je zelo ozka in ovinkasta, zato previdnost ne bo odveč. Pot nas vodi naravnost, malo pod vrhom pa si laho malo oddahnemo in si ogledamo cerkev Sv.Primoža. Pot nas vodi do naslednjega smerokaza – naravnost za Dražgoše. Zapeljemo v manjši klanec in že prispemo v Drožgoše. Peljemo se skozi vas in na koncu vasi pri spomeniku si pa pred zahtevnim spustom malo oddahnemo.

Obiskovalci Dražgoš si lahko ogledate muzej v Domu Cankarjevega bataljona. Na razvalinah stare cerkve pa stoji nova ogleda vredna kapelica. Pot nadaljujemo po zelo strmi ovinkasti in ozki cesti vse do vasi Rudno. Nato se pa spustimo naravnost po cesti še do Železnikov,kjer se moja pot tudi konča v gostilni pr Pujsu.

VEČ O TURISTIČNI PONUDBI NA: sloveniaholidays.com

Trasa: Kropa – Železniki
Razdalja: 16,6 km
Višinska razlika: 516 m.n.v.