Cestna kolesarska pot Otočec – Dolenjske Toplice

grad-otocec-kupikolo.si_-800x300

OPIS POTI

Pot pričnemo pri gradu Otočec. Peljemo se naravnost prikolesarimo v vas Otočec, naravnost skozi vas mimo cerkve in že smo v vasi Lešnica. Na desni lahko opazujemo razprostrano Trško goro.

Na koncu vasi zavijemo levo na urejeno olesarsko strezo do prvega krožnega križišča. Na tem Križišču lahko zavijemo za Novo mesto vendar sem se odpeljal naprej naravnost do naslednjega krožnega križišča. Na tem križišču pri smerokazu zavijemo desno za Novo mesto in se peljemo do naslednjega krožnega križišča kjer ponovno zavijemo za Novo mesto. Pot nas vodi sicer proti Metliki vendar pri semaforju zavijemo desno za Dolenjske toplice.

Peljemo se po južnem delu Novega mesta vseskozi naravnost mimo planeta Tuš, stadiona in prikolesarimo v vas Srebrniče. Pot nas vodi po levi strani reke Krke in prikolesarimo v vas Potok. Naprej do Jurke vasi. Na desni strani vidimo tovarno Novales. Prikolesarimo v Vavto vas, na križišču pa gremo naravnost za Dolenjske toplice. Malo naprej se pripeljemo v Rumanjo vas do naslednje vasi Gradišče. Pot nas vodi naravnost in se pripeljemo v Dolenjske toplice. Tam se lahko osvežimo v Wellness centru kjer se naša pot tudi konča.

VEČ O TURISTIČNI PONUDBI NA: sloveniaholidays.com

Trasa: Otočec – Dolenjske toplice
Razdalja: 21 km
Višinska razlika: 250 m.n.v.