K3.2 Poljanska kolesarska pot

Pot nas vodi na 60 km dolgo kolesarsko turo skozi vinograde in gozdove v čisto drugačen svet miru in tišine ob reki Kolpi. Iz Črnomlja nas pot pelje v Poljansko dolino, ki leži ob vznožju Poljanske gore, katera se v dolgem grebenu razsteza na zahodni strani Črnomlja. Pot zahteva telesno dobro pripravljenega kolesarja zaradi dolžine poti in razgibanosti terena.
Pot začnemo v centru Črnomlja, kjer si lahko ogledamo številne znamenitosti: Črnomaljski grad, komenda, farna cerkev s, Petra, Pastoralni center, cerkev sv. Duha, Primožičeva hiša – hiša belokranjskih rokodelcev, Vinarsko informacijski center Bele krajine. V prvem križišču zavijemo s prednostne ceste na levo v smeri naselja Svibnik. Počasi se začnemo vzpenjati proti Stražnjemu Vrhu, kjer si lahko ogledamo baročno cerkvico sv. Miklavža. Asfaltna cesta se vzpenja po Vinski cesti mimo vinogradov proti Mavrlenu, kjer v prvem križišču za naseljem zavijemo desno proti Kočevju. Po asfaltni cesti se vzpenjamo v smeri Bistrica, kjer se lahko osvežimo v Gostilni Lakner. Od tu naprej se po makadamu spustimo v vas Miklarji, naprej do Nemške Loke, skozi Brezovico pri Predgradu od koder nas pot popelje v Gorenjo Podgoro. Od tu naprej kolesarimo po cesti skozi vasi Zagozdac in Jelenja vas do Predgrada, kjer se lahko okrepčamo v gostišču Hace. V vasi si lahko ogledamo baročno cerkvico sv. Fabijana in sv. Boštjana iz 18. stoletja. Pot nadaljujemo do Lucijine parge, Županovega vrta in Rauhove parge, ki ga od daleč prepoznamo po oddajniku. Sledi spust v dolino reke Kolpe in vasico Dol. Pot nadaljujemo ob Kolpi skozi vasi Prelesje, Sodevci, Radenci. V Radencih zapustimo Kolpo in se dvignemo mimo vasice Dečine in naprej na glavno prometnico, kjer nas čaka še vzpon na Vušec. Sledi še kratka pot skozi Kanižarico in že smo na izhodišču.