TRNOVSKI GOZD

Izhodišče: v vasi Predmeja je urejeno parkirišče.

Pot nas pelje proti Lokvam, kamor nas na križišču usmerijo table. V senci Trnovskega gozda se začnemo počasi vzpenjati. Sledimo tablam za Čaven, ki nas z glavne cestne povezave Predmeja – Lokve usmerijo na levo. Malo pred planinsko kočo Antona Bavčerja se nam odpre lep pogled na zgornjo Vipavsko dolino. Za kočo se pot razcepi, mi se držimo leve. Poti sledimo skozi gozd dobrih 6 km in nato zavijemo na desno proti Mali Lazni, veliki jasi sredi Trnovskega gozda. Tam se držimo desne, kjer nas table usmerijo proti Paradani – Veliki ledenici. Ko pridemo do odcepa za Paradano, sestopimo s kolesa in se peš odpravimo do vhoda v jamo. Med hojo proti vhodu čutimo, kako kako temperatura počasi pada zaradi toplotne inverzije. Ob vhodu v jamo je v poletnem času komaj nekaj stopinj nad lediščem. Od odcepa za Ledenico sledi krajši vzpon do križišča poti, kjer zavijemo na desno. Od tu se začnemo spuščati v smeri Predmeje. Pri večjem parkirišču pod Iztokovo kočo pod Golaki sledimo markacijam za Predmejo, kjer našo pot zaključimo.