PO POTEH OKOLI KANINA

Kolesarska tura okoli Kanina je zelo zahtevna, zato jo priporočamo le najzahtevnejšim kolesarjem. Kolesarska trasa je zelo zanimiva, saj poteka po gorskih planotah slovenskega in italijanskega ozemlja. Pot poteka prek gorskih prelazov, kar še dodatno otežuje delo kolesarja na precej dolgi poti.

Pot se prične v Bovcu, skozi vas Žaga se odpeljemo v smeri Učja (Italija). Po daljšem klancu navzgor sledi nekaj spusta, ki se konča pri mejnem prehodu Slovenije z Italijo. Ko prečkamo mejo, se odpravimo proti vasi Učja (italijansko Uccea) in od tam po ozki asfaltni cesti navzdol po klancu do prelaza Krnica. (Sella Carnizzia – 1092 m). Do vasi Rezija (Val Resia) poteka strm klanec navzdol, nato zavijemo na levo stran, kjer se začnemo približevati glavni cesti za Videm in Trbiž (Udine in Tarvisio). Na glavni cesti zavijemo desno proti Trbižu in po dolini reke Bele pot nadaljujemo do vasi Kluže (Chiusaforte).
Tukaj zapustimo glavno prometno cesto in se obrnemo proti mostu čez reko Belo (rio Fella) in preko mostu nadaljujemo proti Snežnemu sedlu (Sella Nevea). Po nekaj ravninskih kilometrih se začne dvigovati strm klanec navzgor in tako po prevoženih serpentinah končno doseže vas in prelaz Snežno sedlo (Sella Nevea 1190m). S prelaza se spustimo navzdol mimo Rabeljskega jezera (Lago del Predil) po Jezerski dolini (val Rio del Lango) do križišča za Trbiž (Tarvisio) in Predel. Na tamkajšnjem križišču zavijemo desno do mejnega prehoda, ki se nahaja na prelazu Predel (1156m). Do startne točke v Bovcu nas loči samo še spust mimo vasi Log pod Mangartom.